Saker och ting...

Hade föreläsning idag igen och det jag minns mest är de fina uttalandena våran lärare gjorde, t. ex. angående dokusåpor;
"De ska ju göras så billiga och dåliga som möjligt"

Mina böcker som jag behöver under resten av terminen har kommit till utlämningsstället idag, Skallbergets Spel och Kiosk. Ingen aning om var det ligger. Tack för eniro och hitta - vad hade man gjort utan de???

Mintzbergboken ska vi nu få upptryckta (kopierade kopior) eftersom förlaget strular med leveransen. Den skulle också bli klar någon gång idag men jag tar nog och fixar det imorrn. Har ingen föreläsning imorrn och inget arbete inplanerat så det blir en "läsa böcker och plugga"-dag. Böckerna på Skallberget kunde jag hämta efter 17 idag så de får nog också vänta till imorrn...
När det gäller Mintzberg skulle den bli klar någon gång efter lunch idag men har ännu inte fått något sms från Akademibokhandeln. Vet i och för sig inte om jag får nåt men det känns som hämta böcker blir morgondagens huvuduppgift...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback