Seger i Studentolympiaden...

Vem hade trott att Mälekon skulle vinna Studentolympiaden?!? Inte många men det gjorde vi faktiskt! Hur häftigt som helst!!!
Typ som när Modo tog SM-Guldet!
Ikväll ska vi ut och fira segern! Kommer bli grymt roligt!

Ni ska få se några bilder från sista delen av tävlingen. Slutdelen av stafetten som var att simma på en luftmadrass längs med Svartån genom centrala Västerås... Ganska långt också. Vet inte exakt men lätt en kilometer...



Efter typ halva loppet leder vi överlägset!!! Som ni ser så öste regnet ner...


Bara ett par hundra meter kvar till målet nu och vi leder fortfarande.... Hur många som var med? 14 föreningar...


Inne på sista 20 metrarna och vi vann!!!!!


Studentolympiadstuppen är vår!!!!

Hoppas ni förstår lite hur kul det var iaf...

En annan sak som också var kul och väldigt överraskande var att jag stötte på en klasskamrat från gymnasiet här idag också.. Ni som gick SPEF på Nolaskolan vet vem jag menar om jag säger att det var Oskar... Han har precis börjat sitt tredje år här nere...

En annan sak ni kanske inte vet som var liknande var när jag precis kommit hit. Var med mamma på ICA MAXI precis utanför stan och tycker att jag ser min kusin och hans fru. Tro fan om det inte var de också!!! De bor ju i Övik så att stöta på de här i Västerås första gången jag var här var något överraskande...
Då börjar man ju fundera hur många man känner som man passerar på fel "sida" hyllan på affären eller på fel "gata" i Stockholm typ...
Eller har man sån tur att man alltid lyckas se de man känner???

Fick en inbjudan idag också... Till en kryssning. Den 26-27/9. En reunion-kryssning för Belos (båten jag gjorde lumpen på)... Låter riktigt kul.. Har tenta den 22/9 så det är perfekt planerat. Ska fundera en dag eller två på om jag ska åka...

Nu ska jag ta en dusch och slappa ett tag innan jag drar ner till förfesten...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow.. snacka om skumt.. man blir alltid lika överraskad över attt träffa folk så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback