Skola på kvällen...

Ska alldeles strax trava ner till skolan för att jobba lite på grupparbetet i Organisationsteori (som är jättetråkigt...) och därefter ha kvällsföreläsning... 16.15-19... Vet inte hur det kommer kännas.. Men efter det så har Mälekon en mingelkväll på Kåren med KPMG, Civilekonomerna, HST och vi studenter... Ska tydligen vara en informationskväll, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå än. Beror lite på hur hungrig jag kommer vara efter föreläsningen.

Har föreläsningar varje dag den här veckan så det känns ganska skönt faktiskt - att ha en massa saker planerade alltså...

Nu ska jag snart kila ner, sa att jag skulle vara på skolan 14. Men det är inga problem eftersom det tar ca 10-12 minuter att gå... På tal om att gå så måste jag verkligen fixa min cykel snart. Ikväll ska jag bannemej ta med mig pumpun ner och pumpa upp däcken... Om jag inte gör det nu... Nej, det får bli mitt kvällsuppdrag...

Ha det bra!!!

O.


Kommentarer
Postat av: Mia

annars så kan det även finnas vid cykelaffärer en tryckluft pump som man kan använda gratis.. eller i umeå finns det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback