Skola, skola, skola...

Nuförtiden känns det som om skola, blogg, msn och sängen är mitt liv. Jag har inte ens haft tid att gå till affären de senaste dagarna...

Idag har min grupp iaf jobbat på den opposition vi ska göra på en annan grupp på seminariet imorrn. Vi fick ihop en del trots att jag igår sa att det verkade vara väldigt svårtså var arbetet vi ska opponera inte i närheten av så bra som vi trodde det skulle vara. Tror det kan bli ganska intressanta diskussioner när vi kör igång...
Förutom det hann vi lite snabbt sätta ihop det som vi ska berätta när det gäller vårat eget arbete...

Men vi ska träffas så vi hinner med två timmars genomgång innan det är dags klockan 12. Det kommer kännas så himla skönt när det äntligen är slut och man bara kan rikta in sig på måndagens tenta. Efter den blir det ju rena semestern...

Har förresten hoppat av en kurs som vi läste frivilligt vid sidan om. KLOK hette den och handlade om studieteknik. Men av den första föreläsningen verkade det definitivt inte intressant och när det sedan är inlämning på en uppgift redan nu på fredag så kändes det inte så lockande med ännu mer att göra. Är avregistrerad iaf så det känns enormt bra!!!

Vad jag ska spendera denna kvällen med vet jag inte men det blir nog lite läsande av de andra PM-arbetena och även återigen läsa igenom det som vi opponerar mot.
Fast det blir nog en hel del slapp framför teven också :P

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback