Vad hände egentligen igår?

Ju längre den här dagen går desto mer fundersam blir jag över vad som hände igår.
Vi kan ju börja med blessyrerna; armbågen som jag slog i armstödet på stolen gör fortfarande enormt ont. Jag kan inte ens hålla i ett glas. Det gör nog ont att bara skriva här på datorn...
Har också upptäckt att jag har tre blåmärken på höger lår som jag inte har den blekaste var de kommer ifrån.
Undrar om jag kanske fick de på Arosfortet...
Det konstiga är att det blåmärket är typ 20 centimeter långt och 1-2 centimeter brett... Någon som har någon aning om vad jag lyckats med där?

En sak att komma ihåg för mig själv kan ju vara att inte äta hårdbröd vid datorn. Det åker ner smulor i tangentbordet och fastnar under tangenterna så att issa tangenter tappar kontakten med sig själva typ...

Haha,

Ha det rba!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jaa! Vad hände egentligen igår? Är det nån som vet? :P :D



Jag länkar din blogg :)

Postat av: Mia

Jag känner igen det där.. det skumma är ju att man inte minns att man har gjort illa sig. och plötsligt så står man där med ett blåmärke stor som en fotboll..

2008-09-28 @ 19:30:21
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback