Vad kul med så många kommentarer!

Har bara varit borta i drygt tio timmar men ändå fyra nya kommentarer på bloggen och 17(!) mail från Facebook om nya vänner, bilder, kommentarer m.m.
Hur kul är det inte att komma hem då?!

Dagen då, tandläkaren gick jättebra och hon var trevlig. Inga hål men eftersom jag inte varit där på över två år (senast var precis innan London) så hade jag samlat på mig lite tandsten tydligen. Så jag ska dit imorrn bitti ogen och skrapa och putsa lite så det ska bli riktigt fint!
Sen skulle man ju ha haft sin tandblekningsutrustning här så hade man kunnat köra en omgång men smart som jag är så glömde jag den uppe i Örnsköldsvik - hemma...
Konstigt att det inte längre är hemma fast det ändå är hemma... Om ni fattar vad jag menar...

Föreläsningarn idag var väl sådär. Den första som handlade om Organisationsteori/Mintzberg var som vanligt ett sömnpiller men den tog slut...
Den andra som var inom Informatik var desto roligare. Läraren där är så glad och hon verkar älska sitt jobb så då blir det oftast väldigt lätt att lyssna på. Idag var det ytterligare lite Excel samt e-business/e-commerce som togs upp...

Riktigt härligt väder här idag. Solen tittar fram då och då och då (intressant svenska...) blir det riktigt varmt och skönt att sitta ute och snacka skit...

Vad jag ska spendera resten av denna dagen med vet jag inte... Kanske blir det något så hemskt som plugg men jag behöver egentligen inte göra det så det blir nog inget av det....

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

jäklar vad djupt ni verkar gå på mintzberg

Postat av: mams

Hej igen!

Låter bra med inte hål å så... :) Just nu har jag ingen katt i tangentbordet så förhoppningsvis stavas orden rätt!! Ha en skön helg! Jag o din far åker till Gumboda i morrn! Sköt om dig o kramar

2008-09-11 @ 20:04:31
Postat av: Cissi

Dooh! Nu kan jag inte sluta tänka på ljudet när de kör in tandstensskraparen i munnen. Usch!

2008-09-12 @ 00:16:59
URL: http://akarankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback