Varför ger man sig in i leken?

Sitter här, eller snarare ligger... under täcket... i soffan... och är trött men kan inte sova mer.

Igår var det en "intressant" kväll och inte särskilt minnesvärd...
Jag har för mig att jag hade roligt iaf... För hur kul är det inte med folk som ramlar på väg till Kåren. Stolar som tippar och allt annat kul...

Idag är det inte riktigt lika kul. Jag har enormt ont i huvudet men inga Alvedon hemma... Men det är säkert bra att inte "missbruka" såna så jag får väl leva med mina "synder"...

Idag ska jag verkligen försöka hinna med innebandymatch. Örnsköldsviks damelitserielag i innebandy är ju i stan och är det några kvinnliga idrottare som ser bra ut måste det ju vara innebandyspelarna.
Förhoppningsvis är mina gruppkompisar väldigt dåliga idag så att vi bestämmer oss för att vänta till sent innan vi träffas...

Jag har tusen saker i huvudet jag kunde skriva om men fortsätter jag så spricker nog huvudet också..

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

låter inge bra med huvudvärk, men alltså jag måste hålla med om det där med innebandytjejer ;)

Postat av: Linnea

höhö

2008-09-28 @ 10:39:14
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback