Vilken boost av självkänslan...!

När jag kom hem från skolan idag gav jag mig återigen på att försöka få ihop min sista Ikeamöbel... En taklampa, en sån där länga med tre spotlights... Problemet tidigare har varit att den var så jäkla krånglig med sladdar och bokstäver och obegripliga bilder. Så jag har aldrig lyckats få ihop den. Men idag gav jag mig fan på att jag skulle lyckas. Och nu en kvart senare sitter jag här hur nöjd som helst! Lampan är intakt och sitter i hallen!!!
Jag känner mig så duktig så jag vet inte vad jag ska göra!

Ikväll blir det dock ingen festkväll som jag tidigare tänkte utan me and my friends decided to take a break and make tomorrow evening really over the top.
Vi har bestämt oss för middag på BlueMoonBar och sedan förfest innan det blir krogen - förmodligen Pluto...

Så idag har jag inget planerat ikväll utan det bli väl chill... Om ingen knackar på dörren eller ringer för då blir det nog svårt att säga nej... :-P

Har förresten skaffat Skype idag också... oscarfager heter jag om någon redan har det....
Tyvärr har jag ingen riktig mikrofon utan bara den inbygda i datorn men den funkar ganska okej...

Ha det bra så hörs vi!!!

O.

Kommentarer
Postat av: linnea

meh!? du som har blivit riktiga partymänniskan, hur kan du missa denna torsdagkväll? ;O heh.. du verkar händig hörru, som har lyckats med lampan också :D ha en bra kväll! vi hörs! kram

2008-09-04 @ 19:45:54
Postat av: Lollo

hehe varför krångla till det:P du verkar ha det bra, är kul med nya vänner:D det är det bästa med allt, men blir så glad. man måste ju ta sig ner någon gång och hälsa på. ha det bra

Postat av: Mia

Jahapp. då har man lagt till dig i skype listan.. det är billigt att köpa en mikrofon.. det är bara att gå till classes.. annars så om man köper en webbkamera så får man oftast med en (föräldrar är extra förtjusta i webkameror)

2008-09-05 @ 10:28:49
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback