Bah! Där fick man för lågprispryl...

Har just upptäckt att min DVD inte fungerar... Bah, vad tråkigt. Har iofs inte haft någon större nytta av den eftersom det här är första gången jag använder den sen jag flyttade hit. Så fort man kör igång den flimrar den upp och ner över hela teven. Inte alls så roligt. Hatar när saker man sällan användet inte funkar när man väl vill använda de. Sen är jag för oteknisk för att kunna koppla in datorn till teven. Egentligen är jag nog för oteknisk för det mesta... Sedan verkar inte brända dvd-skivor funka i Playstationet heller... Eller originalen kanske inte heller funkar... Återigen min otekniska sida som visar sig... Aja, blir till att införskaffa en ny dvd nån dag framöver... tyvärr...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

I vår ps2 så fungerar det aldeles utmärkt att ha dvd i, har dock aldrig provat brända skivor

Postat av: Linnéa

heh, vad var det pappa sa, världens mest otekniske? :D haha, rätt kul iaf :D

2009-05-01 @ 09:44:09
URL: http://linneafager.blogg.se/
Postat av: pappa

Hmm men det var innan han tinade vattnet i fjallen.... nu har han avancerat pa teknikerlistan ;))

2009-05-01 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback