Grillkväll... Igår; Filmkväll...

Ikväll är det tänkt att det blir grillpremiär, åtminstone för mig. Vet att det förmodligen finns de som redan haft det men nu är det dags för mig. Finns det något mer somrigt än grillkvällar? Ikväll verkar det dock inte bli alltför somrigt. Det är iofs soligt ute men temperaturen är inte lika rolig. Just nu visar den på "bara" sju plusgrader. Ingen höjdare alltså... Men är det vår så är det. Har vissa funderingar på om det kanske inte till och med blir vinterjacka ikväll men jag ska försöka klara mig utan det. Förmodligen blir vi nog inte utomhus så länge... hoppas jag iaf...

Idag har jag annars hunnit med ganska mycket. Promenerade ner på stan och gick på systemet. Sedan hem och iväg till Ica för att köpa nåt att äta ikväll. Därefter blev det till att ta tag i all disk som jag hade hunnit samla på mig de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp hela tiden så jag har bara inte hunnit.
Bytte bandaget på tån. Den såg klart friskare ut nu men gör fortfarande ont. Tyvärr så fanns det inget hyfsat tunt bomull på Ica så nu är tån ännu större än en glödlampa. Aja, har inga skor på mig just nu så då är det ju inga problem. De kommer när man måste ut och röra på sig. Hur som helst så är det jobbigt att det inte går över på ett hej. Typ.

Och eftersom jag tagit detta inlägg bak och fram så fortsätter jag väl att gå bakåt i tiden. Igår kväll blev det en filmkväll. Som vanligt höll vi på länge men det blev ändå bara en film. Tror bestämt att det var Nobbes nya favoritfilm; Repmånad. Haha, han hade aldrig sett någon film med Lasse Åberg så han vet inte hur "bra" de är. Han var inte alltför imponerad över kvaliteten på det mesta i filmen...

Hur som helst. Klockan fem börjar grillningen så jag har några timmar nu för första gången på länge som jag inte har något att göra. Bara att återstå att se hur många av de som blir slapptimmar. Förmodligen inte många... Men det är härligt att alltid ha saker att göra. Jag hatar att vara sysslolös för länge.

Ha en bra lördag!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback