Gubben i lådan...

Jag har en katt som verkligen är som gubben i lådan. Eller guben i låddan... haha... Han dyker upp lite här och var och ger ifrån sig ett helt oväntat mjau. När man precis kommer hem efter att ha varit borta ett tag så är allting "MiÄÄÄÄÄH". Konstant är det det ljud som fyller lägenheten. Spelar ingen roll vad som händer, allt är "MiÄÄÄÄÄH".

Annars har det här varit en riktigt bra dag! Vill inte riktigt säga varför - än. Men ni kommer få veta, var så säkra. Allt känns väldigt bra och att det nu är helg och vår gör det inte sämre.
För er som läst dagens tidigare inlägg kan man väl säga att det skrevs innan det bra-a hände. Men allergin och onda tån är kvar men det gör inte så mycket just nu.

På eftermiddan/kvällen var jag även på ett Faddermöte. Har anmält mig som fadder till hösten så det var ett första brainstormarmöte. Ska bli väldigt kul att vara fadder. Men först har jag ju en halv vår och en hel sommar att sätta tänderna i. Det känns extremt lockande och jag hoppas att jag ska vara duktig nog att säga nej så att jag inte kommer jobba för mycket. Men jag kan tänka mig att jag spenderar Juli i Örnsköldsvik och sliter arslet av mig. Men om jag inte gör det kommer jag definitivt inte att deppa ihop. Det borde bli sommar nu :)

Har också upptäckt att nästa vecka har jag skola måndag, tisdag och är sen ledig sex dagar. Wow. Som ett Påsklov på nytt. Hoppas att mamma o pappas besök när Ebba (våran ladrador) ska opereras (oklart vilken dag) passar bra med mina lediga dagar. Det lär de ju förmodligen inte göra, har man otur så har man, men man kan ju alltid hoppas. Något annat jag hoppas på är fint väder... Sol/Moln o 12 grader imorrn... ser visst lokala nyheter... Men brr vad kallt på lördag, bara sex grader... men sol... Solen ska iaf lysa i fem dagar men temperaturen verkar inte vara på samma humör...

Som sagt (?) ledig imorrn. Skönt med helg. Jag behöver det. Gonatt på er alla!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback