Heldag i skolan, powernap... mycket dött huvud...

Idag var det återigen dags för en sex-timmarsdag i skolan. Jag valde dock att förkorta den till fyra för att det började bli korvstoppning i hjärnan... typ...

Därefter kom jag hem och tänkte ta en liten vilostund på soffan. Den blev till två timmar sömn. Vaknade något snurrig i huvet. Jag hatar att sova på dagarna för man blir alltid helt förstörd efteråt. Åtminstone jag...

Nu behöver jag inte gå till skolan på fem dagar. Det känns riktigt skönt faktiskt. Fast jag har en sak som jag tyvärr måste göra imorrn. Eller tyvärr och tyvärr men jag måste handla kattmat. Eller jag borde göra det iaf. Nu kommer däremot "tyvärret", måste till en veterinär för att få tag på det. Får kolla upp det imorrn...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

håller med om sömnen där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback