Ledig dag...

Idag har jag varit ledig. Iaf från skolan.
Gjorde träningscome-back efter en tids rehabilitering. Det gick ganska bra men sjukt jobbigt pass var det. Men de är de bästa. Sedan hem och duscha innan jag hoppade på cykeln igen. Skulle cykla ut till en veterinärstation för att köpa kattmat. Det visade sig vara ca tre kilometer till närmaste som har rätt mat. Men det blev en skön cykeltur där jag såg mycket av Västerås som jag inte sett förut. Hittade dit utan att cykla fel en enda gång. Det gjorde mig mycket imponerad. Köpte maten och cyklade hem igen. Så nu sitter jag här hemma igen. Funderar lite över vad de närmsta timmarna ska gå till. Men ska nog börja med att slappna av ett tag. Plugga känns inte som något alternativ. Det får vänta nån vecka till sen ska jag börja göra övningarna. Då får man se lite hur denna (jäkla) statistikkurs ska klaras av... Gillar den verkligen inte men man måste väl. Eller det är väl just nu läraren jag inte gillar. Han är extremt dålig. Eller jag tycker det iaf. Det är så hemskt mycket oviktigt snack på föreläsningarna så de känns nästan onödiga. Och det är verkligen tråkigt...

Nej, nu ska jag lämna datorn och besöka soffan ett tag. Nu sitter jag ju iofs i soffan och skriver det här så jag behöver inte flytta mig särskilt långt...

Ha en bra dag! Imorrn kommer värmen på riktigt sägs det! Can't wait!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback