Semester i fjällen...

Kom hem från Hemavan idag. Var riktigt nice faktiskt. Inte det bästa vädret men helt okej ändå...

Har absolut inget sug att skriva nåt här. Men kan väl berätta att jag är i Övik hos mamma o pappa till imorrn då jag åker tillbaka till Västerås igen...

Väntar som mest på att Tjompi borde komma med min packning eftersom jag behöver den imorrn... Men det verkar han inte göra än på ett tag kanske...

Bah, vad jag hatar "Sanningens ögonblick". Det är nog det sämsta programmet som går på tv nu. Aja, nu måste jag eftersöka mitt bagage...

Gonatt!

O.

Kommentarer
Postat av: Louise

så synd att jag inte kunde följa, måste bli av nästa år också. Försöker få plugg gjort men har noll motivation:( ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback