sol sol sol... och lite godis...

Idag skiner solen igen. Termometern visar 17 grader - i skuggan. Inte mycket till vindar. Det är sommar i luften. Har slagit upp franska balkongdörarna på vid gavel och gassat i solen en stund. Nu har jag tagit en paus. Men med sånt här väder kan man ju inte bli annat än nöjd med valet att stanna i Västerås över påsken.
Har gjort lite nyttigt idag också. Dammsög. Var en del katthår på golvet - redan.
Imorse hade påskharen lämnat ett påskägg utanför min dörr också :) Jag har misstankar om att min granne vet hur det gått till men hon skyller bara på påskharen.

Imorse när jag vaknade kände jag mig nästan bakis. Väldigt konstigt eftersom jag inte drack något annat än vatten igår. Kanske kan ha med solen att göra eller att jag höll igång hela dagen?!

Nu ska jag nog ringa norrut och se om de har lika fint väder i Örnsköldsvik eller om jag kan göra de lite avundsjuka. Hoppas.
Sedan blir det nog lite mer samtal. Ska nog ägna eftermiddan åt lite telefonerande. Kan ju sitta i solen och göra det. Fast jag brände mig lite igår så jag ska nog ta det lite lugnt idag. Det ska ju bli kanonväder imorrn också :)

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback