Sommarvärme :)

Hur underbart väder har det inte varit idag då? Solen har skint hela dagen. Folk går omkring i shorts och t-shirt ute. Och det ser inte det minsta kallt ut. Termometern visar 18 grader i skuggan fortfarande. Det är ju som en alldeles perfekt sommarkväll. Grilldoften ligger som ett täcke över Västerås. Så fort man har balkongdörren öppen så fylls lägenheten av marinaddoft. Nu är det inte vårkänslor längre. Idag är det tamejfan sommar :)
Ska bli lika fint imorrn igen. Sen verkar det som "supervärmen" försvinner men nu är det ju vår iaf. Kan det bli bättre?
Niklas o Micke kom förbi i en snygg bil och hejade när jag skulle gå till affären. Blev bättre mat än vanligt idag. Köpte lövbiff och bearnaisesås. Sen körde jag lite potatisklyftor i ugnen. Lovely.
Återigen fick jag dock en påminnelse om hur dumt de placerat brandvarnaren i min lägenhet. När jag öppnar ugnsluckan tycker den, som smart nog är placerad precis ovanför spis/ugn, att det blir varmt och att det nog brinner.
Zorro gillade inte pipet. Han gillar iofs inte när balkongdörren är öppen heller. Han tycker den är läskig. Jag har iaf kommit fram till att han är för fet för att ta sig ut genom "staketet/räcket" så jag behöver inte oroa mig så mycket över det. Ännu mindre när han ändå inte vågar gå fram till det...

Ha en bra lördagkväll! Och Glad Påsk!!! igen...

Jag ska se Robinson iaf. Heja Anna säger jag bara, och ja, det beror till stor del på att hon är den snyggaste där.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback