Spenderat lite pengar idag... med betoning på lite...

Har haft föreläsning under förmiddan. Var som vanligt helt oförklarligt tråkigt. Läraren bara snackar som om han pratar med sig själv... "var det så eller? nej, just ja där borta var det en trea... eller har jag skrivit fel formel där?!" Verkligen förvirrande...
Vi hann med att planera lite mer om morgondagen. Har styrt upp det ganska bra nu måste jag säga. Nu gäller det bara att Djäkneberget ska utklassa Uppsala. Det är helt klart en hög målsättning men med rätt vilja ska vi nog kunna slå uppsalingarna med råge... Vi kan ju låtsas iaf... Ska försöka marknadsföra det lite mer. Blir väl till att facebook-status-marknadsföra. Det brukar alltid funka...

Sedan tog vi en sväng ner till stan för att inhandla lite "förnödenheter". Där hittade jag kylväska, kylklabbar, plastchampagneglas, picnicfilt och engångsgrill. Mycket bra att ha grejer. Nu behöver jag bara inhandla korv, ketchup och lite korvbröd(?) så är morgondagen en solklar succé. Blev såklart en sväng förbi Bolaget också så man kan fylla på "förrådet" som ska tömmas imorrn. Och vädret verkar fortfarande ska bli strålande imorrn. Ska kolla upp det nu igen...

Ni får ha en bra dag! Och, faktiskt, så är det ju nu helg igen. Åtminstone för mig. Men det är nog det för de flesta hoppas jag.

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

för mig har det varit helg länge ;D heh...

Postat av: Anonym

HAHA jag gillar idén om kopplet till zorre ;) hahah... skulle se kul ut iaf :D

2009-04-29 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback