Tröööööött...

Jag fattar inte riktigt. Men jag har varit extremt trött de senaste dagarna. Iofs så har de varit mer aktiva än tidigare. Sedan har jag också haft lite problem med att äta ordentligt men idag är jag back on track med det iaf. Fortfarande trött dock. Sedan kom jag på att det nog kan bero på att pollensäsongen börjat på allvar. Är konstant snuvig och täppt så det kanske tröttheten också kan bero på...? Däremot har jag ingen lust att kolla upp det. Inte i år iaf. Förra pollensäsongen var jag ju utomlands så då slapp jag det. Det är väl därför det tagit någon vecka för mig att förstå varför jag är som jag är.
Kom hem från föreläsningen idag och hade absolut noll ork. Lagade däremot mat eftersom jag var hungrig. Sedan var det bara att lägga sig ett tag. Men nu ska jag snart kila ner på stan en sväng. Sen klockan fyra är det faddermöte. De som ska vara faddrar till hösten ska få lite info tror jag. Får se vad som sägs. Jag ska iaf vara "slapp-fadder". Dvs fadder utan något "överansvar". Det verkar jobbigt med ansvar :p så det vill jag inte ha.

Nu ska jag googla lite för att se om trötthet kan ha med pollen att göra. Sedan ner på stan. Halvbra väder idag men kallt. Bara sex grader... Brrrr...

Uppdatering: Nu har jag googlat. Hittade en sida där verkligen allt kändes precis rätt. Eller fel hur man nu vill se det. Trötthet, rinnig näsa, tjock hals, röda o irriterade ögon. Däremot kunde man också få rejäla nysattacker. Nu nyser jag ju men inte flera gånger i rad. Men hur som helst så är det förmodligen pollenallergi. Så det blir till att prova lite olika grejer som man kan köpa receptfritt på apoteket. Men det får vänta någon dag. Har ju haft detta problemet varenda vår de senaste åren så jag dör inte om jag har kvar de ett par dagar till. Däremot känns det bra att veta varifrån tröttheten kommer. "Som en förkylning - utan feber". http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=2997

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback