Vårdcentralsbesök...

Det gick bara bra hos vårdcentralen. Fick ett stort förband runt tån som åtminstone ska sitta tills på lördag. Får inte heller ha något tryck mot tån under denna tiden. Så jympaskor och andra trånga skor är tydligen förbjudet. Funderade hela vägen hem på hur jag skulle gå emot dessa ordrar. Men efter ett tag insåg jag att jag haft de här problemen i tre veckor så fyra dagar utan träning eller trånga skor kan jag nog klara om det innebär att jag blir bra. Alternativet lät inte allt för lockande. Om infektionen blir värre kan det innebära att de skulle "rycka hela nageln". Det lät inte alls särskilt lockande... Huvva...

Nu blir det lugnt ett tag... Har inga planer för dagen så jag får se vad som ploppar upp.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

huvvaligen! rycka hela nageln vill man ju inte nej... :S

Postat av: Mia

Ahh, det är inte skönt att få de ryckta, (fått det gjort 6 gånger), Det är bara att hålla tummarna..

2009-04-16 @ 13:03:41
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback