Vilken natt och vilken dag...

Idag har jag spenderat hela dagen på skolan. Hade föreläsning 9.30-16. Helt sjukt drygt var det. Hade ingen ork kvar i huvet de sista två timmarna.. .om inte mer... Men dagen tog slut iaf...
Inatt sov jag inte så bra. Nu berodde det till stor del på att Zorro var väldigt aktiv. Först vaknar jag av att han river ner en kastrull från diskbänken. Som ni kanske kan tänka er så blev det en rejäl smäll som verkligen fick en att vakna. Just som jag somnat igen så vaknar jag av att han krafsar i sängkanten precis vid huvudet. "Bah" tänker jag och knuffar bort honom. En timme senare vaknar jag till Ellen deGeneres på kanal5. Hög volym. Jag tänkte "åh, har jag startar teven redan..." konstig tanke men det var det första som dök upp. Sen tänker jag att jag kanske haft dosan i sängen eftersom jag bara tryckte av teven med hjälp av den igår kväll. Men den ligger i soffan. Då ser jag också lösningen på gåtan. Två centimeter från dosan sitter Zorro och tittar nyfiket på teven. Han måste ha kommit åt någon knapp på dosan och startat den.
Så som ni förstår har han haft en väldigt aktiv natt...
Själv börjar man känna av den långa skoldagen och den något hackiga natten. Kommer nog somna gott inatt... Imorrn är det ingen skola. Däremot har jag fått tid hos Vårdcentralen för att de ska ta en titt på min tå och se vad som ska göras med den. Jag kommer förespråka en amputation. Börjar bli lagom less. Och om vårdcentralen tillåter blir det nog iväg till friskis efter det. Även fast det nog inte är så bra för läkningen men jag blir så rastlös om jag inte kan träna...

Nu ska jag ringa Övik. De sa de skulle ringa upp mig igår men gjorde inte det. De har förmodligen inte tid med mig... Som vanligt... :p

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: E2

Stackars, trötta, ensamma, söndriga Oscar! ;)



Men kan hålla med om att föreläsningen verkligen tog på krafterna!! =P

2009-04-14 @ 19:10:50
Postat av: Mia

Haha, välkommen till livet som djurägare. vänta bara tills en morgon då du plötsligt kliver i något oidentifierbart, barfota.. :P

2009-04-15 @ 08:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback