Farfars fina bricka...

Här kommer lite bilder på en sak jag önskade mig av farfar. Och fick. En riktigt fin bricka. I släkten har dessa brickor mycket viktiga uppgifter. Innan middagen ska ju "Drinken" intas. Dvs, någon dryck, ett kex, laxmacka och avokado brukar vara de återkommande ingredienserna. Men som sagt brickan är riktigt fin tycker jag iaf.

Hela brickan är ganska stor så man bör vara några stycken innan man tar fram den.

Brickan är full av små "fjälldjur". Här harar.

Rödingar...


Ripor.

Så har ni fått se ytterligare lite av min inredning. Får se vad jag bjuder på i nästa inlägg.. Kan kanske bli tavlorna eller glasen. Eller några av farfars syster, "Faster Majas", vackra keramikprylar.

Något som jag däremot inte tänker visa. Eller jo, i nästa inlägg ska ni få se hur fina mina blommor var när jag kom hem. Efter sex veckor utan omvårdnad var de ganska slitna. Men jag tror faktiskt att alla lever. Än...

O.

Kommentarer
Postat av: mams

ja, vad bra du presenterar "släktklenoden":) Här öser regnet ner, det stormar o känns lite knytt när man ska ut i båt på "Kvarken"... hmm... Ha de gott! Kram

2009-08-16 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback