Utan batteri i kameran...

Är väl dags för en uppdatering men eftersom jag ännu inte laddat batteriet till kameran så får ni inga bilder.
De senaste dagarna har varit väldigt lugna. Har inte gjort många knop. Kollat upp lite angående skolstarten, tagit nån promenad på stan men i övrigt händer inte mycket. Men just nu känns det ganska skönt för den här sommaren har varit så extremt full med saker att göra, alla möjliga arbeten och uppdrag så det känns riktigt skönt att kunna sova ut på morgonen, sedan bara fixa frukost och ta med sig täcket till soffan och titta på tv och kolla internet. Utan att ha något man behöver göra.
Att gå ut i solen hade ju kunnat vara skönt om det nu varit bra väder. Jag trodde faktiskt att det var fint nu men ack så jag bedrog mig. Det ösregnar visst. Hmm. Men solen lyser... Genom ett litet hål i molntäcket. Bah. Vad har hänt med sommaren egentligen?
Tror att jag på hela sommaren inte varit ute en hel dag i solen mer än 6-7 dagar. Nu har det ju varit soligt fler dagar än så men då har man ju jobbat... Plus att regnet vräkt ner de flesta dagar man varit ledig.
Utanför Övik slog de tydligen norrlandsrekord i regnmängd för Juli. Fast skönt då att om man haft en skitsommar verkligen kunna bevisa hur dålig den varit. Den sämsta i norrlandshistorien alltså...

Idag får det nog bli en promenad till ICA. Behöver inhandla lite mjölk. En annan sak som jag behöver göra är dammsuga. Plus lite annan städning. Diska igen osv... Gå ut med sopor... En hel del att göra alltså.

Hoppas ni har en bra dag!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback