Välkommen till Skärgården...

I skärgården händer det verkligen ingenting. Men nu åker jag ut till Skärgården ett par dagar. Kan det bli bättre än ett par dagar i Skärgården? Jag kommer då bara att tänka på Skärgårdssketchen i, är det Grotesco? Hur som helst, Skärgården.

Haha, lite normalare text nu. Niklas har en stuga utanför Norrtälje vid havet. Så nu blir vi några stycken som åker dit så länge vi orkar. Känns hur bra som helst. Jag är inte bra på stadsliv. Det är så mycket betong och asfalt och avgaser överallt. Jag gillar verkligen Västerås men jag är som mest avslappnad och trivs mest när jag hör vågbrus, vindens sus i träden och fågelkvitter. Att föreställa sig att E18 är en fors går ganska bra. Att suset när vinden blåser genom den lilla springan i fönstren då ska bli trädsus osv funkar inte särskilt länge. Jag trivs jättebra i stan men att komma därifrån är väl det bästa. Man uppskattar friheten på landet så mycket mer när man är instängd i en stad större delen av året.

Jag har iaf redan packat. Har förmodligen glömt nåt viktigt men man kan inte lyckas jämt. Necessären imorrn bara. Sedan har Niklas fixat kattvakt åt mig också. Inte illa. Det är iofs samma vakt som sist så det känns riktigt bra. Zorro kanske till och med känner igen sig. Än så länge är han lyckligt ovetande om vad som ska hända.
Enorm tur att jag idag städade då. Så är det gjort och jag behöver inte bry mig om det. Morgondagens tvätttid och torsdagens blodgivning däremot får vänta. Man kan ju inte ha tid jämt...

Får se om ni får höra av mig mer innan jag åker. Annars hör jag av mig när jag kommer hem igen. Vet inte när och det känns bra :)

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hur går det med skrivandet kära bror? jag vill ha lite uppdateringar :D KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback