Bara sol i denna stan...

Vi fortsatter njuta av sol. An sa lange har det inte regnat en enda droppe sen vi kom hit. Kan val saga att en molnig dag snart inte skulle skada. Sa man fick vila brannan lite grann iaf...

Det enda vi gor om dagarna ar egentligen att ligga pa stranden och ater. Och lite somn ocksa sa klart. Det ar en riktig slapparsemester. Precis som det ska vara...

Lite storande ar en grej dock. Det ar att Vietnamesiska staten blockerar tydligen Facebook sa det ar oftast svart att komma at... Vietnam ar tydligen en enpartistat dar endast Kommunistpartiet ar tillatet och de gillar visst inte sociala natverk som Facebook. Som tur ar har de inte fatt upp ogonen for blogg.se...

Nej, nu ska jag kolla upp vad som hant i sverige medan man varit borta och aven kolla upp lite mojliga boenden i Mui Ne dit vi funderar pa att aka pa onsdag. Men varan hotellreceptionist som ar extremt trevlig och hjalpsam tycker inte vi borde aka dit. Hon pastar att boendena ar valdigt dyra sa vi far val kolla upp det. Kanske blir sa att vi skjuter nagon dag pa det...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad synd då hann du inte se den länk jag skickade till dig på facebook. kanske kan posta den här http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/ankasjul/. yes! jag bjöd på en hejdundrade fylla i fredags så jag var hemma innan tolv tror jag haha. hälsa niklas:)

2009-12-13 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback