Mycket att stå i idag...

Har dragit igång lite packning inför tisdag nu idag. Eftersom det är hela dagen i skolan som gäller imorrn kan det ju vara skönt att få lite gjort. Men grejen är den att jag idag ska tvätta underkläder så de kan jag inte riktigt packa än... (norpar lite av Lindas tvättid...). Sen måste jag samtidigt plocka fram och ha klart allt som ska packas ner för resan upp till Örnsköldsvik. Eftersom jag kommer hem från Vietnam på kvällen den 23e och åker upp till Örnsköldsvik redan vid 7 på julaftonsmorgon måste jag ju ha allt klart så det bara är att packa om. Har bokat en tvättid den 23e mellan 19-22 så jag hinner fixa lite rena underkläder. För det är ju där problemet kommer ligga. Är ju inte riktigt samma packning som behövs för att vara två veckor i Vietnam som för två veckor i Örnsköldsvik. Bara underkläderna ju, och kanske någon t-shirt... Sen har jag lite mer "varma" kläder som behöver tvättas som måste i en egen hög för att det ska tvättas den 23e. Det är en hel del planerande. Och så svårt att packa för vinter och sommar samtidigt... Jaja, i-landsproblem kan man tycka men hur som helst är det problem...

Men som ni förstår tog jag en paus nu för att sätta mig vid datorn :P

Anyway, måste till affären idag och köpa ny kattsand så att lådan är fräsch när han flyttar till kattvakten. Måste göra matlåda till imorrn. Middag till ikväll. Och en hel del annat som ska ordnas. Men så skönt att veta att redan på tisdag är det jullov :) Då är det bara att börja njuta.

Nej, nu ska jag återgå till packningen och tvättsorterandet... Varför har jag inte organiserat min garderob? Är ju som att jobba i en krigszon...

Ha en bra söndag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback