RESA RESA RESA!!!

Nu sitter jag här. Allt är packat och klart. Hoppas jag. Om lite drygt en kvart blir jag upphämtad och skjutsad till stationen för att hoppa på flygbussen och 15.30 i eftermiddag lyfter planet till Vietnam och Ho Chi Minh!
Något mer ingående inlägg får ni inte nu. Vi har ingen aning om var vi ska åka. Planerade Nha Trang men det strulade lite med biljetterna dit så vi får se hur det går när vi kommer fram. Blir lite äventyr av det här. Vi kan nog hamna var som helst. Kul Kul.
Kommer hur som helst bli fett med nice som man säger... :p
Kommer tillbaka till Sverige och Stockholm den 23e vid femtiden på kvällen. Så ni som vill ha tag på mig. Jag föreslår Facebook, mail eller en kommentar här på bloggen.

Fortsättning följer med stor sannolikhet!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback