Up your bum dont tell your mom!!!

Hej allihopa!!

Jag har varit pa en utflykt. Jag har druckit lkite sa ni far ursakta felstavningar!! Just det!!!

Hur som helst solen skiner och jag ar lite besviken pa att inga fler kommenterar. Ni far skarpa er!!
Linda jag har sett lanken. Bade pa facebook och har. Hoppas du far en bra jul. Hors nar vi hors.

Sen tankte jag hora. Vad hander pa juldagen? Tankte som sagt bara "hora runt lite"?? Hihi... Det later sa bra.
Niklas tycker jag ska "hora" med grannen men han vet ju sallan vad han pratar om :p

Ha det bra allihopa och hora garna runt som vi sager i detta land. Ingen forlorar pa det. There is only winners! Right chaps??

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

det är jättemycket snö här nu, och det snöar för fullt. börjar bli orolig över hur jag ska komma ner till stationen imorgon:/ jag vattnar dina blommor idag, glöm inte mina när du kommer hem.:P

2009-12-15 @ 11:33:20
Postat av: Linnea

Låter som ni har det rätt bra där borta, kom hem hel och hållen så ska vi fixa frillan på dig också :) den lär ju se för täsky ut nu alltså^^ ha de! Kram

Postat av: Sandra

Roligt att hora att ni har det bra ;) Jag är i stugan på juldagen men "resten" ska säkert hitta på nåt i Övik :) Ha en fortsatt bra och horig semester!

2009-12-18 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback