Ännu en dag utan uppdrag...

Har spenderat morgonen med att städa lite. Har dammsugit och plockat lite. Har kvar att få ordning i garderoben. Tvättade ju igår. Och tror ni inte att en av maskinerna fortfarande är "out of order". Börjar seriöst undra över om den som satte upp lappen ringde och anmälde att maskinen är trasig. Men inte nog med det så har den andra maskinen blivit übertrög. Förut tog det max ca 50 minuter att köra en maskin (finns en ruta som visar hur lång tid det ska ta) men oftast kring 40. Igår var det ingen av tvättarna som skulle gå snabbare än 65(!!!!!) minuter. Körde man då på snabbtvätt skulle det ta 54 minuter. Hur kan snabbtvätt gå långsammare än den normala gjorde förut? Blir snabbtvätten som en normaltvätt då eller?
Sedan har torkskåpet gått in i väggen också. Förut räckte det med en halvtimme för att allt skulle bli torrt. Igår körde jag 45 minuter och vissa plagg var ändå fortfarande fuktiga. Stört jobbig tvättstuga man har....

Det snöar lite försiktigt här nu och då men ingen sol. Verkar bara vara på måndagar som solen lyser. Förra veckan var det bara sol på måndan och den här veckan var det sol i måndags och nu verkar det ska bli mulet resten av veckan. Men nu har jag fått snö iaf så det är klart ljusare trots att solen inte visar sig.

Vad jag ska göra med det så kallade plugget vet jag inte alls. Boken orkar jag inte öppna. Men samtidigt har jag inte läst någon bok förut heller. Men jag ska verkligen försöka ta tag i denna jävla Malmström... Den står i bokhyllan och hånler åt mig så jag funderar på att ta ner honom på jorden genom att verkligen bryta upp den och läsa våldsamt... haha. nej, det dröjer nog ett tag tills jag öppnar den...

Nu ska jag ge mig på garderoben...

Ha en bra dag!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

duktig pojke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback