Är det för tidigt?

Jag bara undrar lite över om det är för tidigt för att våren ska få ett bakslag. För när jag drog upp persiennerna imorse så var det som vanligt (!) mulet. Men som om inte det räcker så verkar det ha snöat hela natten. Alldeles vitt ute. Men det värsta är nog ändå att snön fortfarande vräker (med sörländska mått) ner.

Har väldigt mycket jag ska hinna med idag faktiskt. Först så blir det träning nu innan lunch. Sedan måste jag hinna med en snabbis ner på stan och köpa nåt att dricka till kvällen. En hel del städning behöver göras eftersom det ikväll ska bli utgång med förfest hemma hos mig. Och den här gången ska det bli av.
Det känns som att det var något mer jag skulle göra också men det lär jag väl komma på under dagen.

Hoppas ni får en bra fredag och en trevlig helg!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag ska också på fest ikväll faktiskt :D lagfest! hoho! vi kanske hörs i dimman ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback