Back to the 80's...

Nu är det dags för en riktig höjdare. 80-talsfesten!!!
Jag ser ut som, jag vet inte riktigt vad. Men de plagg som jag har på mig är; vitt linne, (ganska liten) jeansjacka, sönderklippta jeans med röda tights(!) under, ett guldhalsband med "1980's" på, en långhårig peruk och "bandana".
Ser ganska roligt ut faktiskt.
Kameran är på laddning så den ska med till festen så kanske det dyker upp lite bilder på facebook imorrn eller nån dag.
Ska bli en riktigt kul fest iaf.

Sedan vill jag bara klaga lite på min svenska. Nu när jag sitter och skriver så måste jag verkligen korrekturläsa allt för jag har så himla dålig grammatik helt plötsligt. "kameran är på laddningen..." Den har blivit kass på sistone och jag vet inte riktigt vad jag gjort...
Men men det är ett "minor problem"...

Nu ska jag se om det inte börjar bli dags att gå iväg snart. Önska mig lyckat till för att jag ska komma ihåg att ta med allt jag ska ta med. (Nu är det den där jävla grammatiken igen... men den där meningen var svårformulerad... eller?)

Ha en bra kväll och en riktigt skön helg!!!

Hoppas det regnar i thailand... :p

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha önska mig lyckat!? till ;) du va duktigt.. det går framåttt höhö...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback