Bränn ner skiten!!!

Som jag skrev tidigare idag har jag tvättid idag mellan 16-19. Men tydligen befinner sig mitt hus i en annan tidszon så jag har missat min tid. Tvättstugan påstår nämligen att klockan är 24 och inte 16... Så eftersom det är elektroniskt lås kan jag inte komma in... Det är verkligen inte första gången den strular så jag blir bara så less... Det finns inte tillräckligt med fula ord som kan beskriva vad jag tycker om elektroniska tvättstugebokningssystem...
Antingen så är den där tvättstugan alltid kass eller så har jag extrem otur...
Jag får nog åka ner en gång nu igen bara för att kolla att jag inte drömde... Att den kan gå fem minuter fel har man vant sig vid men åtta timmar(!!!) känns ju lite väl överdrivet. Jag borde alltså ha gått dit klockan åtta imorse för att komma in... Undrar vilken tidszon den befinner sig i, Australien kanske?
Det blev bara till att panikboka en ny tid. Tyvärr är veckan så gott som full så det fick bli på nästa söndag... Får kolla när jag åker ner nu om det verkligen inte fanns någon tidigare ledig tid som jag kan ta... Bah...

Trevlig kväll!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback