Dags för en badmintonturnering igen.

Igår avslutade jag min enormt produktiva (???) dag med att jag och Linda tog en promenad i snön. Var väldigt fint ute med vitt i alla träd och ganska mycket snö på marken. Kändes inte kallt heller då det bara var cirka två minus ute. Skönt...

Idag har jag haft föreläsning i Fastighetsrätt. Var förmodligen egentligen inte så spännande men med den lärare vi har blir det aldrig tråkigt. Han kastar ur sig så mycket så konstiga och roliga saker. Och de stackarna som han inte hör vad de heter kan råka ut för väldigt intressanta namntolkningar. Till exempel hon som fick heta Bubba... Hahaha

Nu ska jag snart plocka fram mina träningskläder för idag är det tänkt att det ska bli lite badmintonspelande igen. Tror inte det blir några tre timmar idag. Känns som om två timmar kan räcka utan problem. Men det ska bli kul iaf. Jag gillar badminton tror jag. Extra roligt tycker jag det blir att man inte är så superduktig. Blir lite roligare när man känner att man blir bättre hela tiden...

Hoppas ni får en bra dag var ni än befinner er!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

nice! spela lite åt mig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback