Dags för skola...

Idag har jag verkligen sovit ut. Tror det blev nio timmars sömn. Riktigt skönt. Men eftersom jag var i säng hyfsat tidigt igår så sov jag inte så länge på morgonen ändå.

Pappa ringde mig idag. Utan att han visste om det. Jag ropade lite grann i luren och rätt vad det var så hörde han det. Alltid så kul när folk råkar ringa utan att de vet om det. Man kan ju lyssna ett tag och höra vad de har för sig. Det skulle ju kunna bli riktigt intressant om man har tur.

Det är mulet här idag igen. Måndagen som var första soldagen på nästan två veckor var tydligen en engångsföreteelse. Som det såg ut på SMHI så kommer det inte bli nån sol över västerås under resten av denna veckan heller. Hur tråkigt är det inte???

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback