Dags för tvättning...

Nu ska jag snart kila ner till tvättstugan... Känns som jag är där klart oftare än jag brukar på senare tid. Men det beror nog på att man aldrig hinner tvätta allt när det bara är en maskin. Nu har jag fått höra att båda ska vara igång så det vore riktigt bra.

Imorrn får jag besök vilket ska bli kul. Vet inte om jag har så mycket mer att säga om det...

Funderar också lite över om det är Fettisdagen idag...? Någon som vet?
Linda har iaf fått semlor på ICA så jag ska väl försöka snylta lite där sen idag :p

Städningen idag har gått kanonbra. Riktigt fint blev det... eller nu överdriver jag kanske... men det blev hyfsat rent iaf...

Ha en bra kväll!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

fettisdagen är nästa tisdag

Postat av: Linnea

bra gjort där, mkt bra!

2009-02-18 @ 09:47:42
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback