En fullspäckad dag.

Idag har jag haft fullt upp faktiskt. Tro det eller ej. Började dagen med att sitta här hemma innan lunch och plugga handelsrättsövningar. Efter lunch var jag på skolan på en lektion där vi gick igenom frågorna tillsammans.
Sedan var det full fart hem, fixa mat och sedan iväg till gymmet där jag och linda gjorde come-back på jympapass. Eller jag gjorde come-back iaf, hon har varit där utan mig... Men det var ett dåligt pass. Inte alls så jobbigt som jag hoppades.
Hem igen, duscha och efter det iväg till ICA för att handla lite mat. Började sina här hemma.

När jag kom hem från det ringde mamma. Hon o pappa var på Modomatch. Såg Foppa göra come-back i mötet med Skellefteå. Foppa gjorde tydligen succé genom att göra matchens första mål. Så en fullsatt, 7600, Swedbank Arena i Örnsköldsvik var tydligen i upplösningstillstånd. Jag vart bara lagom avundsjuk. Jag hade också velat vara där. Jag har inte fått se en enda match på plats i år. Hur tråkigt som helst.

Nu ska jag se Sveriges värsta bilförare. "I Köpenhamn knuffar man ju undan bilarna när man parkerar..." hahaha
De är bra roliga...

Ha en bra dag!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jo det var en riktigt nice match! du missa nåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback