Har du gjort plastikkirurgi?

Ser just nu på en dokumentär om olika sätt att "föryngra sig själv". Nu ska kvinnan resa till Malaysia för att göra bukplastik i Kuala Lumpur. Man fick se en video på stället hon ska bo på och så vidare. Det var vid "nöjesvattenparken" Sunway Lagoon i KL. Där var jag och min kompis när jag var på backpackning i sydostasien.
Även kvinnan i tv-programmet tror nu att det är ett riktigt underbart ställe med en stor nöjespark. Jag minns bara att jag var lite besviken när jag var där. Det var inte alls lika stort och fint som det framställdes på internet.
Nu ska det bli spännande att se hur hotellet var. För det var ju ett enormt ställe men själva "amusement parken" var inte så imponerande...
Det gav mig dock lite ressug igen. Saknar Malaysia som lätt är det finaste och trevligaste landet jag varit i. Riktigt fint är det!!! Måste tillbaka...

Gonatt!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback