J***a tvättstuga!

Alltså jag börjar bli lagom less på den förbannade tvättstugan i detta hus. Idag har jag tvättid vilket jag totalt glömt bort. Tur då att Linda påminde mig på msn två minuter innan. Jag gick ner för att köra igång. Har mycket tvätt så jag behöver verkligen den här tiden. När jag kommer ner står det att en av maskinerna är trasig eller "out of order". Kul, då har jag bara en maskin att använda mig av. Kasst...
Såhär står det på lappen på tvättmaskinen;
"Out of order! If you use it there will be sparks coming from the inside so DON'T!"
Det verkar ju pålitligt, eller hur?

Nej, men hoppsan. Solen lyste precis in en kort stund. Det är första gången på elva(!) dagar som solen tittar fram. Men nu är den borta igen... Hoppas den kommer tillbaka, man blir så pigg när solen väl lyser!

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

man är så bortskämd med två maskiner så när det bara finns en så hinner man inte tvätta..

I Sundsvall så har solen skint hela dagen.. men kallt som attans..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback