Karatefylla...

Igår var det 80-talsfest. Jag är grymt nöjd med min outfit och kvällen var kul. Blev bara lite mycket full... Minns inte riktigt vad som hände men det var kul.
Bilderna och filmerna var väldigt intressanta att titta på kan man väl säga...
Däremot har dagen inte varit så rolig. Har legat hela tiden och mått pyton. Men nu har det blivit bättre så jag ska strax iväg på en inflyttningsfest. Fast jag har lärt mig lite av gårdagen, det blir nyktert ikväll... Men det beror mycket på att jag drack upp allt jag hade igår. Hade typ fem öl och en bag in box som det nog var hälften kvar i. 14%. Vet att jag bjöd Robin men annars drack jag upp allt i den också... Men det var värt det :)

Ikväll nöjer jag mig med cola :p Får köpa en på vägen...

Ha en bra dag så kommer mer uppdateringar imorrn...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

och du ska vara en förebild för syster?!?! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback