Måndagsbak!!!

Idag är jag extremt företagsam. Jag har bakat en sockerkaka och just nu håller jag på med kanelbullar. Mums. Sockerkakan blev jättegod. Kunde inte låta bli att provsmaka :p
Nu ska jag strax pensla bullarna och skicka in de i ugnen.
Kom fram till att sockerkakssmet, som var så gott när man var liten, inte är lika gott längre. Det var lite tråkigt faktiskt. Men första skeden var god sen blev det så himla sötsliskigt... Men men, man är ju inte barn längre... tyvärr...
Undrar om det kan vara solen som gör mig så sugen på att göra saker. För det är faktiskt så att solen skiner här idag. För första gången på nästan två veckor tror jag. Det är jätteskönt. Balkongdörren står öppen, solen lyser rakt in och jag bara njuter av ljuset! Sommaren here we come!!!

Om bara lite drygt två veckor kommer jag få besök av mor o far. Tyvärr så tycker de bara att det är lägligt att jag bor så nära arlanda. Det betyder att de kan åka ner kvällen innan de åker till thailand, sova hos mig och sen åka ut till arlanda för att hoppa på flyget på förmiddan. Så slipper de "stressa" på morgonen med flyg från övik. Men kul att de kommer förbi iaf. Även om det bara är utnyttjande av mig, haha. Men jag är inte bitter, bara lagom avundsjuk...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: E2

JA! Det blir definitivt skillnad på ork och vilja när en liten stråle letar sig fram efter så här många dagar under gråa moln!!

2009-02-02 @ 14:04:33
Postat av: Linnea

tänkte bara säga det att jag tycker sockerkakssmet fortf är det GODASTE SOM FINNS! betyder det att jag är barn då? ;O Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback