Oh mama...

Såg Melodifestivalen igår och mina barndomsfavoriter, Lili o Susie, gjorde comeback. Haha, de är bra roliga de. Synd att de inte gick till final...
Något som är bra med årets program är ju utan tvekan programledaren. Petra Mede är ju hur bra som helst. Jag gillade henne innan hon började på Melodifestivalen men nu gillar jag henne ännu mer. Hon är bäst.

Idag har jag passat på att ta en sväng till gymmet på morgonen. Så nu blir det nog inte mycket sysslor resten av dagen. Städade igår så det kan jag ju inte göra igen. Ska nog hitta på något...

Det var något jag tänkte ta upp men det har totalt försvunnit. Jag återkommer om jag skulle komma på vad det är...

Ha en bra söndag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback