Så var ännu en utekväll avklarad...

Inatt har det snöat ännu mera här. Nu ser det ut som ett riktigt vinterlandskap och inte som det gråa Västerås jag är van att se. Riktigt fint med snöfyllda träd och vitt vitt vitt.

Igår hade jag bestämt mig för att ta det lugnt eftersom jag kände mig förkyld. Linda lyckades övertala mig till annat så det blev utgång istället.
BMB var vi på igår och det var riktigt kul. Stångdans(!) och allmänt roligt. Jag lyckades däremot snubbla i en trappa så jag slog knäet precis på kanten på ett trappsteg. Det gjorde ganska ont kan vi säga. Idag syns det på mitt stackars knä. Lite uppsvullet, ett blåmärke och ömt...
Men roligt var nog ändå när Linda stampade någon stackare på tårna med klacken. Och det var ingen försiktig stamp utan en riktig stamp med rejäl kraft och sats.

Nu orkar jag inte skriva mer. Det får bli teven istället. Måste byta kanal. Den här gudstjänsten är inte så intressant...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, jag ramlade igår med en massa shoppingkassar i en tunnel, inte så jobbigt, men det var en massa skröpliga pensionärer som lyckades galant gå utan att halka.. Men de var trevliga och frågade om allt hade gått bra och en gubbe erbjöd sig att bära..

Postat av: Linda

det var han som börja!

2009-02-08 @ 15:16:53
URL: http://sotmongo.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag lyckades ramla med cykeln så jag fick flera stora fula blåmärken...men man får skylla sig själv som cyklar på vintern..hehe=P

2009-02-08 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback