Väntar besök...

Har kommit hem från dagens föreläsning. Familjerätt. Var väldigt mycket repetition från gymnasiets Rättskunskap men bra ändå. Våran lärare gör det på ett riktigt bra sätt. Det finns ett ord som verkligen beskriver honom väldigt bra. Detta ord är; pillemarisk... (lite osäker på stavningen...) Det är Leffe i ett nötskal. haha
Tyvärr har jag bara en lektion kvar med honom. Imorrn eftermiddag. Därefter är det lov vecka nio och sedan fortsätter vi vecka tio med en ny föreläsare. Vet inte riktigt varför men hon kanske är bättre på de avsnitten. Hoppas vi inte byter ner oss alltför mycket.

Om några timmar väntar jag besök då mor o far borde dyka upp här i stan. De hade kommit iväg från Övik i bra tid (strax efter tio tror jag) så de borde dyka upp kring fyratiden tror jag... Var tydligen mycket snörök när jag pratade med de (Sundsvall) så det tar nog lite längre tid än det borde... Sedan ska de försöka att inte göra om misstaget vi gjorde när jag flyttade. Missa avfarterna i Gävle... Det är bara onödigt kom vi fram till...

Orkar inte gå och handla mat innan de kommer. Jag behöver så mycket så det kan vara bra med lite bärhjälp :p Lat som jag är...

Får se vad jag sysselsätter mig med fram tills dess...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha du är lat du :P jag har faktiskt skickat svar till jobbgrejen redan.. jag sa att jag var intresserad av att jobba där i vår och sommar. jag har hela livet på mig att uppleva :) inte säkert att dom vill anställa nån heller som bara kan jobba till hösten så vi få se hur det blir :) jag är så himla rastlös på dagarna ändå, så jag jobbar gärna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback