Bra dag...

Idag har varit en riktigt bra dag. Fast den började kanske inte så bra. När jag skulle äta frukost var mitt bröd mögligt. Fastän det inte gick ut förrän i övermorgon. Dåligt!
Men sedan gick det uppåt. Gick till skolan och fick registreringsstrulet fixat. Gick riktigt snabbt och smidigt. En tur till ICA för att köpa nytt bröd.
Har kört ett rejält träningspass på Friskis också. Länge sen jag var så slutkörd men skönt var det.

Har sett senaste OTH också. Vet inte men den serien har som stannat av lite. Vet inte om jag börjar lessna men jag hoppas att det är sista säsongen just nu.

Imorrn blir det nog en sväng på stan kan jag tänka mig. Är ute efter nya skor, det är jag iofs alltid, men nu behövs de på riktigt. Hade varit nice att ha ett par där sulan inte är en millimeter hög så att man blir genomblöt direkt. Tyvärr är alla mina skor så. Kanske skulle köpa ett par kängor/boots. Vet inte riktigt om det är min stil men man kan ju alltid prova.

Nu blir det slapp framför dator o tv.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

fattar inte varför folk har sommarskor på sig på vintern.. de får skylla sig själva om de blir förkylda.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback