Dag tre på lovet...

Mitt inlägg från igår har fortfarande inte publicerats. Tydligen problem med publiceringsfunktionen. Så då kommer väl förmodligen inte heller detta inlägg publiceras direkt.
Igår var det stor städdag. Nu ser det riktigt trevligt ut här hemma. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Dagen ska hursomhelst börja med ett träningspass på friskis om en stund. Blir andra gången i rad det blir morgonträning. Har kommit fram till att det är riktigt skönt att börja dagen med det. Både för att vakna till och för att "göra bort det".

Inget långt inlägg detta men jag har inte så mycket att säga...

Ha en kanondag allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaa du, kanske din syster borde städa lite också... hon tänkte städa lite i lägenheten igår, men då hamnade hon i friseringsstolen och färgade håret ist :P haha... inte för att jag är missnöjd med att jag inte städat men :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback