Det borde vara förbjudet...

Det borde vara förbjudet att vara ledig en och en halv vecka utan att ha något att göra. När det är sommar eller man är utomlands är det en annan sak då kan man ju ligga på stranden eller nåt sånt. Men nu finns det verkligen inget att göra på dagarna.
Idag har jag tränat men inget mer. Börjar bli lite less nu så det ska bli skönt att börja skolan igen på onsdag. Hoppas det blir lite att göra då iaf. Om inte annat så kanske det går att få till lite fler fester. Eller egentligen gäller det väl bara att inte dricka så man blir bakis i två dagar för att det ska bli mer fester men det är inte alltid så lätt....

Nej, nu tror jag att jag ska gå ut på en promenad faktiskt. Är säkert kallt men det kanske får tiden att gå lite grann iaf...

Ha det bra kära läsare!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

I hear you! Jag har varit uttråkad sen i onsdags, och då har vi ändå hunnit med två fester... Känns lite konstigt att man längtar efter plugg :P Men imorrn då jädrans!

2009-01-18 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback