Föreläsning...

Idag har jag haft föreläsning i Avtalsrätt på förmiddan. Det var en riktigt bra föreläsning och jag börjar gilla läraren mer och mer för varje föreläsning. Man blir aldrig uttråkad under föreläsningarna iaf. Sen att han är lite halvsnurrig gör det bara bättre.

Nu måste jag dra på mig lite träningskläder. Ska spela badminton och pingis ett gäng. Vi är fyra stycken så det ska bli riktigt kul. Risken finns att det blir jobbigt men var ett tag sen jag spelade nåt utav det så det kan ju bli spännande. Helst när de övriga i gänget tror att jag kommer vara bra på de här sporterna. Känns som att jag får mycket att leva upp till. Förmodligen kommer jag inte kunna hålla de förväntningarna.

Nej, nu ska jag byta om.

Hör av mig med resultatet.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback