Hahaha, ber om ursäkt, glömde bort min fina rubrik...

Igår såg jag en rolig sak som jag glömde skriva om. På väg hem från gymmet går man förbi ett par gamla industrilokaler. På en av de var fönstren ut mot gångbanan enormt smutsiga och dammiga. Var nog år sedan de senast rengjordes. Då var det någon som tyckte de var roliga och hade skrivit en sak med fingret på rutan. Ni vet sådär som man gör när det är imma på rutan typ. Texten var oslagbar:
"I WISH MY GIRLFRIEND WAS THIS DIRTY!"
Haha, var det inte påhittigt?!??

Idag har det snöat och blåst rejält här i Västerås hela dagen. Snöar fortfarande... Vid lunch följde jag med Linda ner till tingshuset för att kolla om de sålde lagböcker. Jag har redan beställt från adlibris men det var kul att se det huset "Västmanlands domstolar". Där inne var det en hel del tv-kameror och journalister. Då kom vi på att det är ju här "Arboga-rättegången" pågår. Precis så var det. Det var sista dagen på rättegången och vi var alltså där. Vi kände oss nästan lite kända...

Annars är dagen ganska lugn. Får se vad som hamnar på schemat imorrn. Har tvättid 10-13 men jag är lite osäker på om jag kommer behöva den. Hade nog behövt en om fyra dagar snarare. Men man tager vad man haver eller hur man nu säger. Ska förhoppningsvis hinna umgås lite med I också under dagen. Sedan på onsdag är mitt lov slut. Då drar vårterminen igång. Den verkar dock vara extremt slapp. Föreläsning en gång i veckan och en halvdag med övning i veckan. Om det nu inte är så att det bara är varannan vecka. Kursen heter Handelsrätt och pågår under halva terminen och avslutas med en tenta på hela kursen, 15 hp.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

de va säkert du som skrev de där?! eller va?! :P skojs.. tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback