Hej alla glada!

Idag är det en ny dag. Det som hände igår har aldrig hänt. Första gången man gjort allt för att inte hamna på vimmelbilderna. Det var helt ärligt ett skrämmande ställe med skrämmande(!!!!) människor. Visste inte att det fanns så mycket konstigt folk. Men en fantastisk upplevelse! Det är något alla borde ha gjort någon gång bara jag slipper gå dit...

Idag ska jag gå på innebandy. Rönnby(västerås) möter Örnsköldsvik i elitserien för damer. Måste heja lite på de även om det säkert blir storförlust.

Hur som helst var det kul igår men jag är glad att jag är hemma kan vi väl säga...
Jösses vad jag får händelsemail från facebook nu. Bara att kolla in vad det är som händer...

Ha en bra dag!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback