Hejsan!

Ny dag igen då. Tisdag... Tror faktiskt att jag har en hel del att göra. Det känns som så iaf. Men vad har jag glömt bort tror jag.
Är enormt sugen på att resa nånstans i vår. Det hade varit nice. Om det sen blir en sista-minuten eller en mer kontrollerad resa till, som det ser ut nu, Sevilla och Spanien spelar inte så stor roll. Vill bara ha något sånt att se fram mot. Tror inte jag kommer kunna åka norrut så många gånger denna våren. Får se om jag kan hitta tid att dra en sväng till Örnsköldsvik senare i vår. Hoppas det. Annars får ni minsann ta och komma ner hit och säga hej!

Nu ska jag hälla bort vattnet från min orkidé. Den har inte ett lätt liv kan jag säga. Kom på igår kväll att den inte fått vatten. Kom på nu att det inte hällts bort. Jag undrar hur mycket misskötsel en orkidé klarar. Någon som vet?

Nu ska jag borsta tänderna, klä på mig och försöka få nåt gjort idag. Plugget får vänta. Imorrn har vi föreläsning så vi får se hur det går att hänga med då. Efter den bestämmer jag mig för hur mycket av böckerna som behöver läsas...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har iaf fått lön nu, så vi få väl se om det finns några dagar man kan komma dit ner o hälsa på broder! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback