Imorrn ska kommunalrådet få ett sms...

Ikväll har jag spenderat en kväll med goda kamrater. Jag vet inte vad jag ska säga men mina ögon svider, jag är full och jag har varit på en gaybar. Räcker det? Jag är så jävla stolt över att jag skriver rätt fastän jag är något borta, jag får väl skämas imorrn... Men geccobar var verkligen något extra, ni borde lätt gå dit. Jag har nyss inlett uppdrag, prova alla klubbar i Västerås oach jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga om kvällens sväng. Helt stört borde räcka men samtidigt inte.
Hur som helst nu orkar jag inte koncentrera mig på vad jag jag skriver mer... imorrn blir det BMB oh fylla igen, men det kan ni ju lådsas som att ni inte vet om...

Jag lyckade komma fram till att Örnsköldsviks kommunalråd Elvy Söderström befinner sig i Västerås och är glad över att Peter Forsberg valt att spela för Modo resten av säsongen. Jag råkar vara en av de utvalda som har hennes mobilnummer inprogrammerat så imorrn ska hon lätt få ett sms... påminn mig!!!

Hoppas ni sover gott. Gonatt

O.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, jag dör! Det här var det roligaste jag har varit med om på länge. Gaybar och Elvys mobilnummer, hur får du ihop den ekvationen. Lite felstavningar här och var tycker jag kusin ;). Du är mer än välkommen hit precis när som helst. Det kostar 40 pund tur och retur från London också :) Men det är ju inte så mycket när resan från Västerås till London är så billig, haha. Du har precis räddat min dag. Så fort jag får tråkigt ska jag tänka på din utekväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback